Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwonaku zaprasza do składania ofert
na świadczenie usług specjalistycznych – poradnictwo mediacyjne w ramach projektu: „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie
MOF Poznania” (projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 7 Włączenie społeczne Działania 7.2.3 Usługi społeczne i zdrowotne Poddziałania 7.2.3 Usługi społeczne w ramach ZIT dla MOF Poznania.
Czerwonak, 03.01. 2023 r.
Znak sprawy: SPS/ZP/1/ZIT/M/2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Czerwonak / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, zwany dalej Zamawiającym w związku
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego
GMINA CZERWONAK/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonaku ul. plac Zielony 1, 62-004 Czerwonak telefon +48 61 8121488, fax +48 61 8121489 sekretariat@gopsczerwonak.pl ,
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia, jest świadczenie przez Wykonawcę usług mediacyjnych rozumianych, jako przeprowadzanie specjalistycznego poradnictwa mediacyjnego
2.2. Beneficjenci ostateczni projektu, rekrutowani będą przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonaku, a miejscem realizacji usług będzie w szczególności siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwonaku, jak również inne wskazane 2.3. Łączny maksymalny szacowany wymiar godzinowy przedmiotu zamówienia podczas trwania projektu wynosi 20 godzin zegarowych. Szczegółowy zakres godzinowy będzie zależał 2.4. W przypadku niewykorzystania szacowanej maksymalnej liczby godzin Wykonawcy 2.5. Zakres usługi – mediacji obejmuje: spotkanie z Beneficjentami ostatecznymi projektu, rozpoznanie i określenie problemu, przygotowanie planu mediacji i jej przeprowadzenie zgodnie ze sztuką i stosowanymi procedurami, wsparcie i monitoring oraz zakończenie procesu. 2.6. Wykonawca usługi zobowiązany jest do: 1) osobistego świadczenia usługi; Wykonawca może upoważnić wskazaną przez siebie osobę do zastępstwa w realizacji niniejszej umowy, jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego; 2) wykonywania usługi terminowo oraz z należytą starannością, 3) informowania koordynatora, działającego w imieniu Zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 4) prowadzenia dokumentacji zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy; 5) ewidencjonowania czasu pracy zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy; 6) przestrzegania zasady poufności informacji i danych pozyskanych podczas wykonywania zlecenia; 7) niezwłocznego udostępniania dokumentacji z zakresu realizacji umowy na każde żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, w szczególności: Dyrektorowi GOPS w Czerwonaku, koordynatorowi projektu lub organowi kontrolującemu; 8) Wykonawca, wykonuje usługi zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego, który wskazuje uczestników oraz miejsce mediacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu i miejsca wykonania usługi.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
3. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia – od daty podpisania umowy do 31 maja 2023 roku
4. Postanowienia ogólne
4.1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania 4.3. Dopuszcza się możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w szczególności: zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku: 1) zmian obowiązujących przepisów prawa w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. Warunkiem dokonania zmiany jest pisemny wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji umowy, zawierający co najmniej potwierdzenie faktu zmiany właściwych przepisów oraz wykazanie że zmiana przepisów wymaga dodatkowego czasu na dostosowanie przedmiotu umowy do zmienionych przepisów, 2) kiedy nastąpi konieczność powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych niezależnych od Wykonawcy.
5. Wymagania dla Wykonawców, którzy chcą ubiegać się o udzielenie zamówienia
5.1. O udzielenie zamówienia zgodnie z ofertą mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi 1) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk społecznych oraz udokumentowane co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie usług mediacyjnych (potwierdzone kserokopią dyplomu ukończenia studiów oraz dokumentem potwierdzającym nabycie uprawnień mediatora a także kserokopiami świadectw pracy, umów, referencjami bądź innymi dokumentami), 2) nie są i nie byli pozbawieni władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest 3) wypełniają obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku 4) osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy i zawodu na terenie Rzeczypospolitej Polski, posługujące się biegle językiem polskim; 5) posiadają pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych; 6) nie byli karani za przestępstwa popełnione umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; 7) ich łączne zaangażowanie zawodowe nie przekracza w skali miesiąca 276 godzin miesięcznie; 5.2. Ponadto informujemy, że przy realizacji przedmiotowej usługi wymagane jest 1) doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami (w tym staż pracy, wolontariat 2) - obsługa komputera, 3) - samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, 4) - komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność, 5) - umiejętność pracy w zespole, 6) - dobra organizacja pracy, 7) - odporność na sytuacje stresowe, 8) - rzetelność, systematyczność, 9) - umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną.
6. Informacja o dokumentach, jakie powinien złożyć Wykonawca
6.1. Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, 6.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 6.3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych Wykonawcy 6.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w pkt. 5.2-6 zgodnie z Załącznikiem 6.5. Do ofert każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie 6.6. Oświadczenie dotyczące zaangażowania czasowego/godzinowego Wykonawcy – w skali miesiąca – Załącznik nr 4 do formularza ofertowego, 6.7. Oświadczenie dotyczące - zgody na przetwarzanie danych osobowych –
7. Kryteria oceny i wyboru ofert
7.1. Zamawiający powierzy wykonanie zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 7.2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zawierającej najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) cena ofertowa brutto (C) – 100 % Do porównania i oceny ofert wg kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:
8. Wykluczenie Wykonawcy
Zamawiający uzna, że oferta nie spełnia wymagań „Ogłoszenia” i wykluczy Wykonawcę 1) Wykonawca nie załączy dokumentów, które umożliwią Zamawiającemu dokonanie oceny spełnienia przez ofertę Wykonawcy warunków udziału w postępowaniu, 2) Wykonawca nie załączy do oferty „Formularza ofertowego”.
9. Warunki płatności Wzór umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego, i zawiera istotne dla stron postanowienia, w tym dotyczące zmian umowy, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia przedmiotowych zmian, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
10. Sposób przygotowania oferty
10.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 10.2. Do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów określonych 10.3. Cena wynikająca z oferty winna obejmować wszelkie koszty oraz być podana w kwotach netto i brutto podanych do dwóch miejsc po przecinku, wyrażona cyfrowo i słownie 10.4. Zaproponowana cena musi być skalkulowana w taki sposób, aby uwzględnić warunki realizacji zamówienia.
11. Miejsce oraz termin składania ofert
11.1 Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej, 11.2. W tytule wiadomości bądź też na opisie koperty należy wpisać: „Formularz ofertowy – świadczenie usług mediacyjnych” 11.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 11.4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 11.5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 11.6. Ogłoszenie ofertowe zamieszczono na stronach: 1) https://bip.gopsczerwonak.pl, 2) http://www.gopsczerwonak.pl 11.7. Osoby do kontaktu: 1) Monika Maciejewska - Dłubała – Kierownik sekcji pracy socjalnej,
|
|
|
XI. Przetwarzanie danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO* informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą
w Czerwonaku przy ul. Plac Zielony 1, kod pocztowy 62-004 Czerwonak.
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisemnie, kierując korespondencję na powyższy adres z dopiskiem "Inspektor ochrony danych"
lub mailowo na adres: IDO@gopsczerwonak.pl
2. Państwa dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze). Pozostałe dane osobowe (w przypadku ich przesłania do GOPS np. wizerunek) będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. Państwa dobrowolnej zgody, którą wyraziliście Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne z tymi danymi - ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału
w rekrutacji. Mogą Państwo wycofać zgodę na przetwarzanie tych danych w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed
jej cofnięciem.
3. W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest
to konieczne) abyśmy mogli wykonywać nasze usługi. Możemy przekazywać Państwa dane
w szczególności następującym odbiorcom: osobom upoważnionym przez nas - naszym pracownikom
i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki;
podmiotom przetwarzającym - którym zlecimy czynności przetwarzania danych.
4. Państwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u nas przepisami archiwalnymi oraz umową o dofinansowanie projektu.
5. Mają Państwo prawo zwrócić się do nas z żądaniem dostępu do Państwa danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest wymogiem ustawowym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji. Konieczność podania danych wynika m.in. z obowiązującej ustawy Kodeks Pracy.
*RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Do pobrania:
1. Załącznik nr 1 do I Formularza Ofertowego - oświadczenie wykonawcy wykaz osób
2. Załącznik nr 2 I Formularza Ofertowego - oswiadczenie o braku powiazań kapitałowych i osobowych
3. Załącznik nr 3 do I Formularza Ofertowego- oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
4. Załącznik nr 4 do I Formularza Ofertowego
5. Załącznik nr 1 do II Zapytania Ofertowego - formularz ofertowy
6. Załącznik nr 2 - do II Zapytania Ofertowego - oświadczenie wykonawcy
7. Załącznik nr 3 do II Zapytania Ofertowego
8. Załącznik nr 1 III do Umowy - Protokół_miesięczna karta pracy_dotyczy umów o pracę_umów zlecenie
9. załącznik nr 2 III do Umowy -mediator ZIT
10. Załącznik nr 3 III do umowy- harmonogram wykonania działań i płatności - mediator